Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření parametrů pneumatik
Pokorný, Pavel ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Pneumatika zajišťuje přenos sil mezi koly automobilu a vozovkou a působí také jako primární odpružení vozidla. Její konstrukce, vlastnosti a stav výrazně ovlivňují jízdní vlastnosti vozidla a tudíž i bezpečnost posádky. Ve sportovním odvětví je pneumatika klíčovou součástí automobilu a pro dosažení nejlepších výsledků je potřeba bezezbytkového využití jejího potenciálu. Cílem této práce je návrh a konstrukce zařízení pro měření parametrů pneumatik a jejich vzájemných závislostí. Dalším úkolem je navrhnout měřicí systém pro sledování tlaku a teploty uvnitř analyzované pneumatiky. Za použití těchto zařízení je provedeno několik měření skutečných pneumatik a následné vyhodnocení získaných výsledků. Výstupem práce je přehled konstrukčních detailů, přehled vybraných parametrů pneumatik, návrh a výkresová dokumentace víceúčelového měřicího zařízení a výsledky mnou provedených měření.
Konstrukce pojezdu pro ocelovou nožku do stanice vulkanizačního lisu
Žáček, Jan ; Nohál, Libor (oponent) ; Svoboda, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh pojezdové konstrukce pro automatické přemístění ocelové nožky do stanice vulkanizačního lisu obuvi. Teoretická část práce popisuje historické mezníky výroby obuvi včetně strojního zařízení se zaměřením na vulkanizaci. Konstrukční část obsahuje jednotlivé varianty řešení, které splňují podmínky dané výrobcem obuvnického stroje, pro něž je pojezd určen. Následně je vybráno nejvhodnější řešení, které sestává ze systému řemenic, ozubeného řemene a dráhy tvořené kuličkovými hnízdy.
Vliv podmínek skladování na kvalitu přilnavosti pryžových pouzder ke kovovému povrchu
Kvapil, Štěpán ; Muroň, Aleš (oponent) ; Kandus, Bohumil (vedoucí práce)
Teoretická část práce je zaměřena na vypracování rešerše na téma vulkanizace a post vulkanizace, tedy výroba pryže a spojení pryže s kovem s pomocí nejnovějších technologií. Tato část slouží jako teoretický základ pro vypracování školícího podkladu a experimentální části, které spadají do části praktické. Školící podklad má sloužit pro rychlejší a efektivnější zaškolení nových pracovníků a jako celistvý soubor informací k automatickému centru MAT. Ve vlastní práci je popsána metodika tvorby příručky a jsou zde vloženy identické ukázky z tohoto dokumentu. Experimentální část je zaměřena na přilnavost pryže ke kovovému povrchu s následným vyhodnocením. Vysvětlení celé problematiky od přípravy, post-vulkanizace, stržení, přes měření až po určení maximální možné doby uskladnění nastříkaných pryžových lůžek.
Vliv podmínek skladování na kvalitu přilnavosti pryžových pouzder ke kovovému povrchu
Kvapil, Štěpán ; Muroň, Aleš (oponent) ; Kandus, Bohumil (vedoucí práce)
Teoretická část práce je zaměřena na vypracování rešerše na téma vulkanizace a post vulkanizace, tedy výroba pryže a spojení pryže s kovem s pomocí nejnovějších technologií. Tato část slouží jako teoretický základ pro vypracování školícího podkladu a experimentální části, které spadají do části praktické. Školící podklad má sloužit pro rychlejší a efektivnější zaškolení nových pracovníků a jako celistvý soubor informací k automatickému centru MAT. Ve vlastní práci je popsána metodika tvorby příručky a jsou zde vloženy identické ukázky z tohoto dokumentu. Experimentální část je zaměřena na přilnavost pryže ke kovovému povrchu s následným vyhodnocením. Vysvětlení celé problematiky od přípravy, post-vulkanizace, stržení, přes měření až po určení maximální možné doby uskladnění nastříkaných pryžových lůžek.
Konstrukce pojezdu pro ocelovou nožku do stanice vulkanizačního lisu
Žáček, Jan ; Nohál, Libor (oponent) ; Svoboda, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh pojezdové konstrukce pro automatické přemístění ocelové nožky do stanice vulkanizačního lisu obuvi. Teoretická část práce popisuje historické mezníky výroby obuvi včetně strojního zařízení se zaměřením na vulkanizaci. Konstrukční část obsahuje jednotlivé varianty řešení, které splňují podmínky dané výrobcem obuvnického stroje, pro něž je pojezd určen. Následně je vybráno nejvhodnější řešení, které sestává ze systému řemenic, ozubeného řemene a dráhy tvořené kuličkovými hnízdy.
Měření parametrů pneumatik
Pokorný, Pavel ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Pneumatika zajišťuje přenos sil mezi koly automobilu a vozovkou a působí také jako primární odpružení vozidla. Její konstrukce, vlastnosti a stav výrazně ovlivňují jízdní vlastnosti vozidla a tudíž i bezpečnost posádky. Ve sportovním odvětví je pneumatika klíčovou součástí automobilu a pro dosažení nejlepších výsledků je potřeba bezezbytkového využití jejího potenciálu. Cílem této práce je návrh a konstrukce zařízení pro měření parametrů pneumatik a jejich vzájemných závislostí. Dalším úkolem je navrhnout měřicí systém pro sledování tlaku a teploty uvnitř analyzované pneumatiky. Za použití těchto zařízení je provedeno několik měření skutečných pneumatik a následné vyhodnocení získaných výsledků. Výstupem práce je přehled konstrukčních detailů, přehled vybraných parametrů pneumatik, návrh a výkresová dokumentace víceúčelového měřicího zařízení a výsledky mnou provedených měření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.